- Origarden este un mic univers paralel, o lume în care hârtia se visează gând, cântec, impresie, amintire.
Origarden este şi o invitaţie la un garden-party populat de creaturi şi creaţii. O invitaţie la zâmbet.
Imaginaţia mea invită imaginaţia ta. Vino!

luni, 25 aprilie 2016

Simfonia Lalelelor - Pitești, România

De circa 10 ani, Origarden participă aproape constant la această sărbătoare a florilor.
Am constatat cu bucurie că la expozitia scolilor artele hârtiei -  origami, kirigami și quilling - au înflorit și ele, exploziv chiar, în acest răstimp. Eu însămi am ținut cursuri în diverse școli și am răspândit cu mare drag acest meșteșug.








Origarden s-a învecinat firesc cu Liceul Tehnologic din Comuna Vedea, Județul Argeș la care activează același...  "profesor de împăturit hârtie".
Laleaua nu putea lipsi iar tehnica împletirii din tuburi de ziar a avut și ea mare succes printre tinerii mei învățăcei.


Elevii  au învățat foarte repede să facă triunghiuri Golden Venture. Așa au apărut la standul expoziției lebede lucrate de ei sau de parintíi lor precum și "capodopera"; o lucrare colectivă, din cca 2216 piese  - Oul tradițional de Paște. Am folosit triunghiuri obtinute din A5.
Menționăm că am utilizat numai hârtie reciclată (foi scrise pe o singură parte).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu