- Origarden este un mic univers paralel, o lume în care hârtia se visează gând, cântec, impresie, amintire.
Origarden este şi o invitaţie la un garden-party populat de creaturi şi creaţii. O invitaţie la zâmbet.
Imaginaţia mea invită imaginaţia ta. Vino!

vineri, 30 august 2013

Candy curler box

Cutiuta aceasta, gasita pe stranamasterov.ru, a fost nu numai "botezata" dar si usor modificata. 
Modelul initial este aici 
http://stranamasterov.ru/node/623340?tid=451
Apoi...n-am rezistat tentatiei...  :) 

Trandafirul mic este aici
http://stranamasterov.ru/node/611292?tid=451







7 comentarii:

  1. Hi, Aurora, they are more than cute, are so elegant and excellent colors choice.
    Congratulations!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you, Claudia! For assessment but also for your beautiful work.

      Ștergere
  2. So beautiful!!!
    I loved the design, the flowers and the colors!
    Hugs!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce bine arata! Sunt elegante, intr-adevar. Nu ma pot decide care-mi place mai tare.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc pentru aprecieri. Sunt dragute si usor de realizat. Dar...un pic cam fragile. Uneori, la curlere, am mai incercat cate un mic punct ascuns, de lipici, printre rasuciri.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce delicate sunt!
    Pe site-ul rusesc am mai nimerit şi eu din când în când, ce de minunăţii am văzut acolo

    RăspundețiȘtergere