- Origarden este un mic univers paralel, o lume în care hârtia se visează gând, cântec, impresie, amintire.
Origarden este şi o invitaţie la un garden-party populat de creaturi şi creaţii. O invitaţie la zâmbet.
Imaginaţia mea invită imaginaţia ta. Vino!

sâmbătă, 22 decembrie 2012

CHRISTMAS DECORATIONS - Day 11

Xmas Tornillo

Am redescoperit Tornillo si am decis ca este perfect pentru Craciun. Rosul s-a dovedit de mare succes. Multumesc, Stef ! :)
Eu am aplicat fulgi si stelute aurii. Varianta verde de aici este accesorizata cu mici Poinsetia (floarea craciunului). Floricica asta, pe care eu o aplic pe felicitari sau decoratiuni, are o poveste. Cautam in prima mea carticica de origami scrisa de Zulal Ayture-Scheele (din seria "Idei peste idei") un model de fulg de nea. La pasul 18 m-am oprit: mie figura aceea mi-a inspirat floarea de Craciun si n-am mai continuat cu fulgul. (Promit cat mai curand tutorial/ fotodiagrama.)





2 comentarii:

  1. Ca de obicei, din mâinile tale ies nişte minunăţii

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, Andreia! Si din manutele si capsorul tau ies...mai ceva! Te imbratisez.
    Sarbatori frumoase!

    RăspundețiȘtergere