- Origarden este un mic univers paralel, o lume în care hârtia se visează gând, cântec, impresie, amintire.
Origarden este şi o invitaţie la un garden-party populat de creaturi şi creaţii. O invitaţie la zâmbet.
Imaginaţia mea invită imaginaţia ta. Vino!

marți, 2 octombrie 2012

Flowers dress

Cu gandul la rochia Cenusaresei, creata de catre zburatoarele padurii, am strans petunii si frunze, lucrate in timp. Grea lucrare: tehnologie empirica, cautare de solutii, incercari,....dar sunt multumita fie si numai pentru ca am ispravit-o. Inaltimea rochiei: 22 cm; cu tot cu umeras, 33 cm.
Materiale: -
"petunii" divers colorate, gasite pe-aici: http://www.coisasdepapel.com.br
"frunze" pliate ca aici: http://www.youtube.com/watch?v=B14BVWLewAo&feature=related
"crengute" in nuante de verde,
"umerasul" din betigas de bambus + sarma , imbracat si finisat in tehnica quilling, probat ca sa stea vertical
 "crinolina" suport pentru rochie din folie transparenta (acetofan) peste care am aplicat suvite de hartie
- lipici si silicon
- multa rabdare
 Ma gandesc acum daca as mai lucra si alte rochite, dupa anotimpuri.....Hm, mai vedem!







7 comentarii:

  1. Wow!!! Felicitari pentru imaginatie si rabdare. E superba :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu adevarat superba! Este nevoie de multa indemanare si rabdare pentru a realiza asa ceva. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Roxana, Bluemoni, Stef, va multumesc mult pentru aprecieri! Pe viitor sper sa stapanesc mai bine tehnologia.

      Ștergere
  3. Este minunata rochita! Ca o simfonie de primavara. Cel putin asa imi pare, cu toate ca e facuta din petunii.
    Chiar te rog sa mai continui seria. Mi-ar place sa vad creatia de toamna.
    Foarte ingenioasa crinolina, cu siguranta voi imprumuta ideea. Cat despre dimensiuni, nu ma asteptam sa fie asa de mare ;))

    RăspundețiȘtergere